Festiwal maskar – Prowokuj wzROCKiem

Program 360 wspierający launch maskary Rimmel Rocking Curves oraz równolegle realizowaną promocję wszystkich maskar Rimmel. Wielopłaszczyznowa kampania ze szczególnym uwzględnieniem akcji dedykowanych kanałom drogeryjnym: Rossmann, Hebe, Superpharm. Ponadto silne wsparcie kreatywnymi materiałami POS.

program 360, digital, akcje dedykowane kanałom sprzedaży, POSM, adaptacja spotu TV, konkursy


zadanie

Połączenie launchu nowej maskary z promocją całej kategorii maskar marki Rimmel poprzez działania ogólnopolskie oraz akcje specjalne dedykowane poszczególnym kanałom sprzedaży.

zadanie

Spójny, szeroki program obejmujący kampanię kreatywnych materiałów POS, akcje digitalowo-konkursowe dedykowane kanałom drogeryjnym oraz adaptacyjną kampanię TV.

zadanie

Cele sprzedażowe i wizerunkowe osiągnięte.
Akcje dedykowane bardzo dobrze sprawdziły się w kanałach drogeryjnych.