Festiwal koloru i niskich cen

Wsparcie sprzedaży nowej kolekcji lakierów do paznokci Rimmel sygnowanych przez Ritę Orę. Głównym elementem programu jest floorstand eksponujący lakiery dedykowany sieci drogeryjnej Rossmann. Ponadto display do ekspozycji kolekcji w punkcie sprzedaży oraz kampania digitalowa.

POSM, floorstand, display, digital


zadanie

Szczególnym wyzwaniem w tym projekcie było opracowanie, zaprojektowanie i produkcja floorstadu do ekspozycji kolekcji lakierów by Rita Ora.

zadanie

Stworzyliśmy oryginalną bryłę w formie kwiatu – graficznego symbolu kolekcji. Zaprojektowaliśmy oryginalne rozwiązanie pewnie utrzymujące 50 delikatnych szklanych buteleczek lakierów do paznokci na wysokości 1,5 m nad ziemią, pozwalające jednocześnie eksponować ich kolory.

zadanie

Cele sprzedażowe osiągnięte.
Launch kolekcji by Rita Ora zakończony sukcesem.






„Fajni, kreatywni ludzie z doświadczeniem i niestandardowym podejściem do materiałów POS”

Agnieszka Żałopa
Brand Manager RIMMEL