Dolce Vita z Vespą

Kampania 360 wspierająca launch nowej marki zapachów VESPA. Osią kampanii była aktywacja konsumencka „Dolce Vita z Vespą!” realizowana w działaniach digitalowch oraz jako konkurs, którego nagrodą był wyjazd do Rzymu ze zwiedzaniem na kultowym skuterze Vespa. Ponadto wspierające komunikację w sklepie materiały POS oraz kampania na Facebooku.

konkurs, quiz, kampania bannerowa, digital, aplikacja, kampania na Facebook, POSM, mailing


zadanie

Opracowanie koncepcji wsparcia launchu nowej marki zapachów na rynku polskim wykorzystującej siłę i spuściznę kultowej włoskiej marki VESPA.

zadanie

Oparliśmy działania aktywacyjne o jeden z najbardziej popularnych insightów konsumenckich kojarzonych z kulturą włoską, której uosobieniem jest marka Vespa, a mianowicie: włoskie Dolce Vita!

zadanie

Jeden z bardziej efektywnych i najlepiej ocenianych launchy zapachów koncernu Coty.